Nové knihy o PAS z nakladatelství Portál k zapůjčení

C:\fakepath\Kočka

Zapůjčte si u nás knihy Černý kocour, bílá kočka, Hádej, čím budu nebo Muzikopohádky

Borando, Silvia
Černý kocour, bílá kočka
Překlad: Ctibor, Jan
Už jako koťátko byl černý, už jako koťátko byla bílá. A když z nich byli kocourek a kočička, potkali se. Jakou barvu mají jejich koťátka?
Silvia Borando pracuje jako výtvarnice pro Studio Tiwi. Taktéž vede nakladatelství minibombo, které vydává knihy pro děti. Žije v Itálii.
váz., 48 str.
Ukázka z knihy
K tématu doporučujeme také: Máma pro PapíkaTři ovečky na aršeToníkův zlý sen

Pospíšilová, Zuzana
Hádej, čím budu
Ilustrace: Drobný, Libor
Víš, kdo je to automechanik nebo meteorolog? A co ke svému povolání potřebuje paní doktorka? Kde potkáš paní družinářku a jak se jmenuje pán, který ve škole leccos opraví? Krátké veršované hádanky o učitelích, instalatérech, řidičích, prodavačkách, kuchařích, policistech, hvězdářích, právnících, programátorech a mnoha a mnoha dalších. Na každé dvoustraně knihy je umístěna hádanka na konkrétní povolání a následně další tři hádanky o nástrojích či prostředcích, které jsou k tomuto povolání třeba.
Vše je doplněno bohatými ilustracemi, které mohou dětem sloužit také jako nápověda při hádání.
Hádanky jsou určeny pro děti od 5–7 let.
Zuzana Pospíšilová je dětská psycholožka a autorka řady knih pro děti.
váz., 120 str.
Ukázka z knihy
K tématu doporučujeme také: Školní štěněHádanky pro školákySvět plný hádanek

Komárková, Šárka
Muzikopohádky
Ilustrace: Koubská, Patricie
Kniha v sobě snoubí pohádky, písničky, muzikoterapeutické a hudebně vzdělávací hry a postupy výroby hudebních nástrojů. Ke každé pohádce náleží písnička odkazující k tématu pohádky, stejně tak hry i ruční výroba nástrojů jsou laděné v duchu pohádky. Podle knihy lze vést hodiny ve školkách či na nižším stupni ZŠ, ale i hrát si s dětmi hry doma a předčítat pohádky před spaním. Hlavní myšlenkou této knihy je propojení příběhu s dalšími výchovně vzdělávacími a terapeutickými procesy. V každé pohádce je řešena situace, která vychází z dětského prostředí (přátelství, láska, zrada, poslušnost, neshody v komunikaci atd.). Je zde kladen důraz na pochopení situace, pojmenování pocitů, prožití dané situace a rozebrání možných reakcí za pomocí právě terapeutických technik. Děti se též učí základní dovednosti v oblasti hudební výchovy.
Šárka Komárková je učitelka pro druhý stupeň ZŠ, obor matematika - hudební výchova. Absolvovala klasický kurz muzikoterapie u Markéty Gerlichové v Praze. Ve své knize vychází z vlastních bohatých zkušeností s prací s dětmi.
váz., 104 str.

  • C:\fakepath\Hádej
  • C:\fakepath\Muziko