Kde nás najdete

INTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z. ú. poskytuje své služby na dvou pracovištích, ve svém sídle na Telečské 7 a v Integračním centru Sasov v Sasově 15.

Sídlo – INTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z. ú., Telečská 7, Jihlava 586 01

Zobrazení sídla na mapy.cz

Pěšky, MHD:

Z Masarykova náměstí:Projdete na konec ulice Benešova, kolem parku Gustava Mahlera. Přejdete na semaforech na druhou stranu do ulice Žižkova a dojdete až k dalšímu přechodu se semafory. Opět přejdete na druhou stranu a dáte se kolem ZŠ Seifertova. Za školou odbočíte doleva a půjdete na konec ulice, kde se nachází kruhový objezd. Nyní se nacházíte před budovou OSEVA, ve které sídlí INTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z. ú.

Z Autobusového nádraží:Trolejbusová linka B, BI nebo C.Nastoupíte na zastávce „Sokolovna“ a vystoupíte na zastávce „Masarykovo náměstí horní“. Dále projdete na konec ulice Benešova, kolem parku Gustava Mahlera. Přejdete na semaforech na druhou stranu do ulice Žižkova a dojdete až k dalšímu přechodu se semafory. Opět přejdete na druhou stranu a dáte se kolem ZŠ Seifertova. Za školou odbočíte doleva a půjdete na konec ulice, kde se nachází kruhový objezd. Nyní se nacházíte před budovou OSEVA, ve které sídlí INTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z. ú.

Z Hlavního vlakového nádraží: Trolejbusová linka A.Vystoupíte na zastávce Masarykovo náměstí horní“. Dále projdete na konec ulice Benešova, kolem parku Gustava Mahlera. Přejdete na semaforech na druhou stranu do ulice Žižkova a dojdete až k dalšímu přechodu se semafory. Opět přejdete na druhou stranu a dáte se kolem ZŠ Seifertova. Za školou odbočíte doleva a půjdete na konec ulice, kde se nachází kruhový objezd. Nyní se nacházíte před budovou OSEVA, ve které sídlí INTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z. ú.

Autem:

Ze severu (Havlíčkův Brod): Do Jihlavy přijedete po přivaděči a stále jedete směrem na CENTRUM. Pojedete kolem pivovaru (po pravé straně), následující křižovatkou projedete rovně. Poté projedete kolem Grafické školy (po pravé straně) a na křižovatce odbočíte doprava. Projedete kolem Dělnického domu a na první křižovatce, kde to bude možné, odbočíte doleva. Projedete kolem ZŠ Seifertova (po levé straně) a odbočíte opět doleva. Sjedete z kopce dolů k malému kruhovému objezdu. Zde už přímo proti sobě uvidíte budovu Oseva, kde je sídlo INTEGRAČNÍHO CENTRA SASOV z. ú.

Z východu (Velké Meziříčí): Přijedete do Jihlavy, pojedete rovně kolem obchodního domu Tesco. Křižovatkou u nákupního centra City Park Jihlava projedete rovně a na další křižovatce odbočíte doleva směrem na Pelhřimov a na první křižovatce, kde to bude možné, odbočíte opět doleva. Projedete kolem ZŠ Seifertova (po levé straně) a odbočíte opět doleva. Sjedete z kopce dolů k malému kruhovému objezdu. Zde už přímo proti sobě uvidíte budovu Oseva, kde je sídlo INTEGRAČNÍHO CENTRA SASOV z. ú.

Z jihu (Moravské Budějovice): Přijedete do Jihlavy a pojedete rovně (stále po hlavní silnici) kolem čerpací stanice OMV (po levé straně), následující křižovatkou projedete také rovně (po hlavní silnici) a na další odbočíte doleva. Nyní jeďte stále dolů z kopce po hlavní silnici, pojedete kolem několik budov a následně kolem řady garáží. Až dojedete úplně dolů, odbočíte doleva, pojedete rovně kolem potoka, dokud to půjde a odbočíte doprava (rovně bude zákaz) přes malý most. Pojedete opět rovně až dorazíte k malému kruhovému objezdu. Budova Oseva bude po levé straně.

Ze západu (Pelhřimov): Přijedete do Jihlavy a pojedete stále rovně po hlavní silnici. Až projedete kolem červeno zelené budovy střední školy stavební (po levé straně), zabočíte na první křižovatce vpravo. Projedete kolem ZŠ Seifertova (bude po levé straně) a odbočíte opět doleva. Sjedete z kopce dolů k malému kruhovému objezdu. Zde už přímo proti sobě uvidíte budovu Oseva, kde je sídlo INTEGRAČNÍHO CENTRA SASOV z. ú.

Centrum poskytování služeb – Integrační centrum Sasov, Sasov 15, Jihlava 586 01

Zobrazení Integračního centra Sasov na mapy.cz

Pěšky, MHD:

Z Masarykova náměstí:Trolejbusová linka A nebo E.Vystoupíte na konečné zastávce „Dopravní podnik“. Dále pokračujete pěšky kolem Dopravního podniku města Jihlavy až na konec chodníku. Zde přejdete přes přechod a pěšinou dojdete až k restauraci Pančava. Přejdete přes mostek, po silnici a před značkou „Konec Jihlavy“ odbočíte doprava. Na konci lesní cesty odbočíte doleva a projdete starou betonovou brankou. Po cca 50 metrech dojdete k Integračnímu centru Sasov.

Z Autobusového nádraží:Trolejbusová linka B, BI nebo C.Nastoupíte na zastávce „Sokolovna“ a vystoupíte na zastávce „Masarykovo náměstí dolní“. Zde je nutný přestup nalinku A nebo E.Vystoupíte na konečné zastávce „Dopravní podnik“. Dále pokračujete pěšky kolem Dopravního podniku města Jihlavy až na konec chodníku. Zde přejdete přes přechod a pěšinou dojdete až k restauraci Pančava. Přejdete přes mostek, po silnici a před značkou „Konec Jihlavy“ odbočíte doprava. Na konci lesní cesty odbočíte doleva a projdete starou betonovou brankou. Po cca 50 metrech dojdete k Integračnímu centru Sasov.

Z Hlavního vlakového nádraží: Trolejbusová linka A. Vystoupíte na konečné zastávce „Dopravní podnik“. Dále pokračujete pěšky kolem Dopravního podniku města Jihlavy až na konec chodníku. Zde přejdete přes přechod a pěšinou dojdete až k restauraci Pančava. Přejdete přes mostek, po silnici a před značkou „Konec Jihlavy“ odbočíte doprava. Na konci lesní cesty odbočíte doleva a projdete starou betonovou brankou. Po cca 50 metrech dojdete k Integračnímu centru Sasov.

Autem:

Ze severu (Havlíčkův Brod): Do Jihlavy přijedete po přivaděči a stále jedete směrem na CENTRUM. U nákupního centra City Park Jihlava odbočíte doprava směrem na Znojmo. Na první křižovatce se dáte doleva směrem na Třebíč. Pořád pojedete rovně kolem supermarketu Albert, Dopravního podniku, restaurace Pančava až vyjedete ven z Jihlavy. Asi 100 m za cedulí konec Jihlavy se dáte doprava, projedete lipovou alejí, opět se dáte doprava a poté ještě jednou až dojedete na parkoviště u Integračního centra Sasov.

Z východu (Velké Meziříčí): Přijedete do Jihlavy, pojedete rovně kolem obchodního domu Tesco až k nákupnímu centru City Park Jihlava, kde odbočíte doleva směrem na Znojmo. Na první křižovatce odbočíte opět doleva směrem na Třebíč a pojedete stále rovně kolem supermarketu Albert, Dopravního podniku a restaurace Pančava až vyjedete ven z Jihlavy. Asi 100 m za cedulí konec Jihlavy odbočíte doprava, projedete lipovou alejí, odbočíte doprava a opět doprava až dojedete na parkoviště u Integračního centra Sasov.

Z jihu (Moravské Budějovice): Přijedete do Jihlavy, pojedete rovně stále po hlavní silnici. Projedete rovně kolem čerpací stanice OMV (po levé straně) a na první křižovatce odbočíte doprava, celou ulicí projedete rovně. Až po pravé straně uvidíte Pneuservis Rambousek, odbočíte doprava. Pojedete rovně kolem Dopravního podniku a restaurace Pančava až vyjedete ven z Jihlavy. Asi 100 m za cedulí konec Jihlavy odbočíte doprava, projedete lipovou alejí, odbočíte doprava a opět doprava až dojedete na parkoviště u Integračního centra Sasov.

Ze západu (Pelhřimov): Přijedete do Jihlavy a pojedete stále rovně po hlavní silnici. Na světelné křižovatce za Dělnickým domem odbočíte doprava (tímto směrem není provoz řízen semafory). Pojedete po hlavní silnici a na další světelné křižovatce odbočíte opět doprava směrem na Znojmo. Na první křižovatce se dáte doleva směrem na Třebíč. Pořád pojedete rovně kolem supermarketu Albert, Dopravního podniku, restaurace Pančava až vyjedete ven z Jihlavy. Asi 100 m za cedulí konec Jihlavy se dáte doprava, projedete lipovou alejí, opět se dáte doprava a poté ještě jednou až dojedete na parkoviště u Integračního centra Sasov.

• Sídlo -  INTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z. ú., Telečská 7, Jihlava 586 01
  • Centrum poskytování služeb -  Integrační centrum Sasov, Sasov 15, Jihlava 586 01